неделя, 21 февруари 2016 г.

Събрах смелост и му напомних за себе си . Не очаквах да отговори , а камо ли пък да ми обърне внимание , но съдбата беше на моя страна . А може би е бил дявола . Със сигурност е бил дявола , защото се почувствах странно . Едновременно щаслива и едновременно глупава. Искам да го имам , но искам и да се отдръпна . Прекалено добре неговите дяволи си играят с моите . И така , изяви желание да се видим. Той! Мъжът , който затвори всякакви врати за мен , мъжът , който не ми излиза от главата .. Но този път аз бях тази , която е променена . Аз бях тази , която беше заета и не отговаряше на секундата . Това го издразни , но и привлече. Усещах го с цялото си същество . Мама му стара . Какви ги върша ? Искам ли да видя отново онези очи , които ме преследват в съня ? Искам ли отново да се подложа на мъчението да си с него ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар